Aktuální články a sesterských blozích

středa 18. dubna 2018

Prameny

Ujeto 33,11 km / Čistý čas 1:49 / Průměr 18,2 km/h

Mapa jpg / Fotoalbum

Tentokrát odpolední projížďka, protože jsem byl po noční a muset se dospat. Krásně teplo - dokonce jsem ve sjezdu dostal ránu čmelákem pod oko, takže jaro je v plném proudu. Výjezd k Pramenům (Štolnavě) lážo-plážo, pokračování neznačenou polňačkou k Hornímu Bohdíkovu. V lesích rozježděné cesty a hromady bahna, včetně sjezdu do H.Bohdíkova. Už jsem asi zapomněl jaký je to masakr, protože jinak bych tam znovu nejel. Ještě že mám nové brzdové destičky!
Za odměnu jsem si pak ve Velkých Losinách dopřál v cukrárně ledovou kávičku se sachrem, což útrapy pomohlo zmírnit. Doma za dvě a půl hodinky se vším všudy komplet.

Jeseníky z lesní cesty na Rejchartice

Rejchartice

Památník na Pramenech

Horní Bohdíkov

Odměna :-)

Velké Losiny

Mapa


Žádné komentáře:

Okomentovat