Aktuální články a sesterských blozích

úterý 3. dubna 2018

Kamenná, Veleboř, Úsov

Ujeto 55,27 km / Čistý čas 2:28 / Průměr 22,4 km/h / Maximum 42,83 km/h

Mapa web

Je co zlepšovat - např. po ránu bylo hodně chladno a celou dobu fučelo, ovšem posun k lepšímu nelze popřít. Vzal jsem to kopečkovitější trasou a v Úsově se odměnil dvěma koblížky z prodejny na náměstí. Úplně nevyšly naděje, že nazpět pojedu po větru. Bylo to spíš s bočním větrem, což je pořád lepší než proti němu. V Háji u Třeštiny jsem si udělal skoro povinnou zastávku u koníků. Jeden se přišel sám nechat pohladit. Škoda, že jsem mu neměl co dát dobrého na zub. Zkrátka za dvě a půl hoďky jsem se provětral celkem dostatečně. No a večer půjdu do rachoty s pocitem nepromarněného dne.

Kamenná

Veleboř

Úsov

Bobří svačinka u Třeštiny

Koníci v Háji u Třeštiny

Hrabová

2 komentáře:

  1. Ve Veleboři jsem snad ještě nikdy nebyla, už od podzimu tam mám naplánovanou trasu, ale stále lenoším. Sand to vyjde po jarním úklidu, teď je plno práce na zahrádce i v bytu.
    Kopečky to jsou pěkné, zvláště do Kamenné, pokud si pamatuji. Přeji hezké dny, chuť vyjíždět a vkládat reporty. Mirkaw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veleboř je docela pěkná, ale silnici mezi Kamennou a Veleboří by se fakt hodilo opravit. Vlastně i tu do Kamenné a přes Kamennou. Jel jsem na crossovém kole, ale vhodnější by bylo mtb nebo tank.
      Děkuji za komentář, teď se zase pár dní nikam nedostanu, tak jsem si to užil aspoň takto. Mějte se :-)

      Vymazat