Aktuální články a sesterských blozích

středa 4. dubna 2018

Hraběšice, Traťovka, Sobotín


Ujeto 34,34 km / Čistý čas 1:45 / Průměr 19,56 km/h

Nějak se letos nemůžu dostat do cyklonálady. Možná je to větrem, možná únavou z práce, možná prostě lenivím. Na druhou stranu, dnešní výjezd byl po noční směně. Musel jsem se k němu dlouho dokopávat, ale mám dobrý pocit, že jsem aspoň vůbec vyjel. V rámci průzkumu stavu na kopečcích směr Traťovka. Nejvyšší bod je v nějakých 619 metrech - to je skoro jako vyjet k rozhledně na Háji, ale na delší a ne tolik prudké trase. Asi ještě nemám dost natrénováno, funěl jsem jak měch. V rámci zpestření jsem po sjezdu k rudoltické rychtě popojel ještě asi 2 km po silnici směrem ke Skřítku a dolů se svezl bočními uličkami Rudoltic a Sobotína. Je to hezčí a zajímavější, jen mě zamrzel posyp písku, po němž jsem musel jet opatrně a předejít pádu. Od sobotínské diakonie jsem se poprvé projel kratším, ale dosud mě neznámým úsekem kolem vodního náhonu. Domů pak jako vždy po uličkách Rapotína a Vikýřovic. Celkově jsem držel kochací tempo, což bych měl praktikovat častěji. Když se ženu tak sice zvládnu trasu rychleji, ale míň z ní toho uvidím.

Chatová osada nad přehradou Krásné

Opravená boží muka na začátku Hraběšic

Konec Hraběšic

Rozcestí u Traťovky

Detail stojanu mapy

Vysílač tamtéž

Sjezd do Rudoltic

Údolní část Rudoltic

Sobotínský kostel

Sobotín, lávka přes říčku Mertu

Sobotín, cesta po hrázi kolem náhonu

Mapa

2 komentáře:

  1. Moc ráda ve Vašem blogu "listuji a listuji", koukám, čtu, mnohdy se, a to docela často, vracím ke stránkám a fotkám již jednou prohlédnutých a přečtených. Svět je krásný a viděný Vašima očima ještě krásnější. Zdravím. Marta D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle blog je spíš takový rychlozápisníček. Ten druhý už snad tolik ne :-) Každopádně mě Váš komentář velice potěšil. Zvlášť tak krásně napsaný. Takže děkuji a zdravím taktéž. Tomáš

      Vymazat