Aktuální články a sesterských blozích

pondělí 13. listopadu 2017

Chromeč, Nový Malín, v.n. Krásné

Mapa web

Ujeto 27,46 km / Čas 1:16 / Průměr 21,68 km/h / Maximum 50,75 km/h

V rámci předsevzetí splněn vytyčený 2000 kilometrový nájezd pro tento rok. Navzdory studenému větru, zatažené obloze a v závěru i slabému mrholení. U přehrady Krásné stála spousta policejních aut, ale nezjistil jsem proč. U vody pusto. Když to půjde, ještě letos vyjedu, ovšem za sluníčka by to bylo podstatně lepší.

U trati mezi Chromčí a Habrmannovým mlýnem u Bludova


Řeka Desná v Sudkově

Třemešský zámeček, kdysi majetek rodu Bokůvků z Bokůvky - dnes ubytovna

Okraj Nového Malína

Ze silnice mezi N.Malínem a v.n. Krásné

Přehrada Krásné - riviéra Šumperáků





4 komentáře:

  1. Tome, jste frajer. Najel jste 2 000 km. Jste fakt dobrý. Manžel ročně najezdí tak 1 000 km. No letos to bylo určitě méně, protože jsme opravovali domek a na nic nebyl čas. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale zase takové frajerství to není. Loni jsem měl kolem 3,5 tisíce km. Letos jsem si dal za cíl to stáhnout, aby se mi kolo nezprotivilo :-) Stejně díky a přeji pěkný večer v opraveném domku.

      Vymazat
  2. Opět bezva fotoreportík. Také jsem projížděla menší okruh Komňátka, Rovinka, Štědr. Lhota, ale na kole už byla zima, foukalo zejména pod přilbu. Okruh Sudkov, Studénky, Malín už mám dlouho v plánu, ale do té zimy se mi nechce, snad se ještě trochu oteplí. Přeji hezké dny a pohodu. Jo a moc se mi líbí tweets, vždy mi vykouzlí úsměv i v zamračeném dni, tak ať se daří a přicházejí nové nápady. Mirkaw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On to vlastně není ani reportík, spíš takové stručné info. Na kole už je chladno. Váš okruh přes Komňátku je taky docela makačka - jsou tam fest kopečky, takže vás musím pochválit :-)
      Děkuji za koment i pochvalu mých příležitostných tweetů. Občas mě holt napadne nějaká kravina a tak se podělím :-) Mějte se.

      Vymazat