Aktuální články a sesterských blozích

pondělí 7. srpna 2017

Rabštejn, Skřítek, Klepáčov

Tohle už je, dá se říct, klasika. Na Rabštejn jako obvykle přes Hraběšice a Hvězdu, poté sešupem po červené. Zklamalo tamní občerstvení. Nehledě na pomalou obsluhu a vysoké ceny překvapila i "domácí limonáda". Dal jsem si ji místo půllitrové kofoly - za stejnou cenu, ale třicet kaček za teplý sirup je fakt úlet. Raději jsem se tedy sbalil a vyšlápl po modré nahoru na Skřítek a spustil se za serpentinou do Klepáčova. Kostelík je pořád krásný, tam jsem si nemohl neudělat zastávku. Z Klepáčova postranními uličkami Rudoltic a Sobotína, pak uličkami vikýřovickými domů. Velmi mile dopadla vyjížďka časově. Co si pamatuju, na Skřítek jsem to šlapával i dvě hodiny. Dnes jsem za stejnou dobu stihl Rabštejn, občerstvení, Skřítek a sjet napůl cesty k Rudolticím. Buď pomáhají nové Schwalbe nebo se konečně dostávám do formy :-)

Mapa web Fotoalbum

Ujeto 48,2 km / Čistý čas 2:15 / Průměr 21,37 km/h

Mezi Hvězdou a Rabštejnem

Tamtéž

Chata Rabštejn a nic moc limonáda

Dřevěný kostelík v Klepáčově

Boční uličky v Sobotíně

Žádné komentáře:

Okomentovat