Aktuální články a sesterských blozích

neděle 14. května 2017

Staré Město, Vikantice, Branná

ŠUMPERK - POD LOVÁKEM - BOHDÍKOV - RAŠKOV - HANUŠOVICE - STARÉ MĚSTO POD SNĚŽNÍKEM - ŠLÉGLOV - VIKANTICE - BRANNÁ - NOVÉ LOSINY - JINDŘICHOV - POTŮČNÍK - HANUŠOVICE - KOPŘIVNÁ - LUŽNÁ - BRATRUŠOV - ŠUMPERK

Mapa web

Fotoalbum

Ujeto 68,68 km / Čistý čas 3:10 / Průměr 21,64 km/h / Maximum 52,67 km/h

Dnes to bylo zvlášť náročné. Sám jsem nečekal jak mě tahle cesta vyšťaví, zvlášť druhá půlka. Na silnice ze St.Města na Vikantice číhá uzavírka kvůli opravě vozovky. Pod Šléglovem je až do Vikantic vyfrézovaný asfalt. Jet se po něm dá, ale nic příjemného to není. Člověk je pak rád za hladký povrch, byť jede do kopce, v mém případě na Brannou. Tam pěkně dolů a pomalu to točit domů. V Hanušovicích jsem už mlel z posledního a koupil si v Lídlu něco na zub v naději, že mi to do posledního kopce pomůže. Nepomohlo. V krpálu přes Kopřivnou jsem myslel, že chcípnu. Na Lužné navíc začalo silně pršet Naštěstí je tam autobusová zastávka, kde jsem těch dvacet-třicet minut slejváku přežil v suchu a pohodě. Při jízdě dolů mě zacákala voda ze silnice a potažmo kol, jenže to už je prkotina, protože aspoň vysvitlo slunce a oteplilo se. Stejně mám dojem, že na výjezd na Dlouhé stráně budu muset ještě něco natrénovat.

Radnice ve Starém Městě pod S.

Nad Starým Městem

Příjezd k Branné

Mapa

Žádné komentáře:

Okomentovat